søndag 21. oktober 2007

Scrappetreff og ny LO

For første gang har jeg vært på besøk hos noen jeg har blitt kjent med via Internett! For i går var jeg på scrappetreff med åtte andre digiscrappedamer fra WeDoScrap. Det var skikkelig gøy å møtes i det virkelige liv, og bli ennå bedre kjent med disse trivelige jentene. Samtidig som vi hadde scrappetreff åpnet det nye forumet på CatScrap, så vi var såvidt innom og tittet. For som ekte digiscrappedamer så hadde vi selvsagt med PCene våre... Så nå ser det ut til at vi får et eget skandinavisk forum hvor vi kan treffes. I tillegg skifter WeDoScrap navn til ScrapScandiStyle i disse dager, så da får vi to skandinaviske forum. Men etter hvert som denne hobbyen har bredt om seg så er det vel plass til begge to. Tiden vil vise...

Ellers har jeg laget en LO siden sist. Den var mitt bidrag til en blogg-utfordring på CatScrap, og oppgaven var at vi skulle scrappe om noe smått. Så da passet det fint å scrappe de søte, små tærne til Jonathan.


Kredit: Se her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...