fredag 6. februar 2009

Vårstemning i heimen

På tide å ta seg sammen og skrive litt i bloggen igjen. Har innvilget meg selv en lang pause fra både det ene og det andre, men nå skal jeg i alle fall oppdatere litt her.

Fikk tulipaner av mamma for et par dager siden, og de står så flott og viser seg fram i all sin prakt på spisestuebordet. Og de gir meg så mye vårstemning. Litt skuffende da å titte ut på snøen, og innse at vi bare er i begynnelsen av februar ennå.



For en stund siden ble jeg tagget av Vibeke. Og nå prøver jeg altså å komme på seks interessante eller uinteressante ting om meg selv. Ikke lett...

Reglene var som følger:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Seks (u)intereressante ting om meg:


1. Da jeg gikk i 3. klasse på barneskolen måtte jeg inn til rektor fordi jeg hadde dyttet en gutt i klassen, noe som førte til slåsskamp på gulvet. Jeg startet fordi han hadde støttet hånden sin på pulten min. Noe så frekt....

2. Jeg elsker å organisere. Ikke fester og selskaper, men i mine skap og blant alle tingene mine. Jeg klarer aldri å rydde i et klesskap uten å først dra alt utover. Til frustrasjon for mannen min, fordi jeg ofte går lei midt i prosessen...

3. Jeg har alltid mange jern i ilden, på hobbyfronten vel og merke, og er stadig på utkikk etter nye hobbyer. Men det er på tide å konsentrere seg om de jeg har nå!

4. Jeg takler ikke å gå på smuler! Jeg kan godt leve med en hybelkanin eller to, men smuler går i støvsugeren asap.

5. Jeg takler ikke youghurt eller potetmos fra pose. Konsistensen byr meg imot.

6. Det eneste som ville fått meg til å slutte med Nugatti er om noen hadde vist meg hvor mange bokser jeg har spist i løpet av mitt liv. Da ville jeg blitt vettskremt og sluttet på flekken (yeah, sure...)

Jeg må gå på jakt for å finne noen nye å tagge. Må vel helst finne noen som ikke har fått denne før, og det er lenge siden jeg har tråklet rundt i bloggene nå.

1 kommentar:

Kriztella sa...

Så fiine tulipaner!! =)
Jeg følger med i bloggen din, så bare oppdater oftere ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...