onsdag 17. juni 2009

Guttekort for salg

Det er liten tvil om at det beste salget av kortene mine er det mamma som står for. Og siden pappa sa at han også ville ta med kortene på jobb, så måtte jeg lage noen flere siden jeg bare hadde noen få liggende. Fokuserte på guttekort denne gangen. Og symaskina måtte opp igjen...

Stempel fra Magnolia og Ladybug and Friends. Blomster fra Prima. Tag'en er stanset ut med Spellbinders Wizard.



Stempel fra Whiff of Joy og Ladybug and Friends. Blomstene er stanset ut med Retro Flower Punch i størrelsene L, M og S. Perler fra KaiserCraft.


Treplata som gutten holder har jeg med vilje latt stå tom, for jeg tenkte at man her kunne skrive f.eks. alderen til den som får kortet. Eller en personlig hilsen.


For å være litt effektiv valgte jeg å lage dette kortet ut i fra samme mal som et kort jeg lagde tidligere til eldstegutten min. Her har jeg brukt andre papirer, og sydd med symaskin.


Synes metallcaps'en er så søt...


På det neste kortet har jeg brukt tog-punchen min fra Martha Stewart. Synes den er veldig dekorativ, men litt vanskelig å bruke. Ikke teknisk sett, for den funker kjempebra, men jeg får aldri plassert punchen på kortet sånn at jeg blir helt fornøyd.


Denne søte musa fra Whiff of Joy får jeg aldri helt teken på, sånn malemessig. Men det kommer seg for hver gang, og ørene ble jeg fornøyd med denne gang.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...