mandag 7. september 2009

Nok et babykort til gutt

Dette kortet lagde jeg til et vennepar som fikk en liten gutt i sommer.



Papir fra Melissa Frances. Stempler fra Magnolia og Papirloftet. Prima blomster, blader stanset ut med McGill Leaves punch, dies fra Spellbinders, og perler fra KaiserCraft. Pyntet med Stickles glitterlim.



Detalj av blomstene, som har fått en dæsj av glimmermist før jeg gikk løs med glitterlimet. Jeg liker glitter....



Datostempelet har også fått en omgang med glitterlimet. Synes dette stempelet er genialt, for det gjør kortet med en gang personlig. Og når jeg tenker meg om kan det jo godt brukes til både bryllupskort og konfirmasjonskort. Må skrive det bak øret til neste gang.



Vaskelappen er med vilje krøllet og slitt i kanten.

3 kommentarer:

Celie sa...

Guri, for et nydelig kort!! Utrolig flott!!

Gry Offernes sa...

Du tar bare kaka, Cino! Bryllupskortet som jeg bestilte er så flott at jeg ikke er sikker på om jeg vil gi det fra meg!!!

Klem!

Monica sa...

Du er bare su utrolig flink! Nydelig kort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...