fredag 12. februar 2010

Morsdag og gavepose

I dag er det morsdag, fastelaven og valentines dag, og jeg må med hånden på hjertet innrømme at vi ikke pleier å feire noen av delene... Men i dag har jeg og guttene bakt både boller, formkake og risboller. Vi som normalt glemmer det hele, og ender opp med å steke vafler...



Og jeg som lager kort nesten hver uke har ikke laget en eneste liten hilsen til min egen mamma... Hun som er verdens snilleste, og virkelig fortjener en oppmerksomhet. Kjenner ikke noen som er så oppofrende og hjelpsom som henne. Hun stiller alltid opp, og har en ståpåvilje og et humør som ikke noen jeg kjenner kan matche. Jeg har jobbet mye overtid de siste ukene, og tiden ble for knapp. Holder på med en gaveeske som jeg tenkte hun skulle få, men den ble ikke ferdig. Men hun fikk se den halvferdige gaven, og jeg skal prøve å få den ferdig i løpet av de neste ukene.

Så i stedet for kort legger jeg ut bilde av denne gaveposen som jeg lagde da jeg skulle i bursdag til en venninne. Så slapp jeg å pakke inn gaven også. La den bare oppi posen.



Dette motivet fra Whiff of Joy er så herlig, og jeg tror det er eneste gang jeg har blitt ordentlig fornøyd med malinga av den lille musa. Som papir på muffinsen har jeg brukt samme papir som på posen, slik at jeg slapp å male den. Stempler da bare motivet på mønsterpapiret, og klipper ut den delen jeg skal bruke.



Håper alle har hatt en fin helg!

1 kommentar:

peggy sa...

Great gift bag !!!!
Great how you ad some pepr piecing to your project.

Peggy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...