lørdag 10. april 2010

Bursdagskort fra Karen

Jeg har helt glemt å blogge dette bursdagskortet som jeg fikk fra Karen da jeg hadde bursdag i mars.



Det søte stempelet kommer fra Magnolia.



De dekorative pyntenålene inspirerte meg til å lage mine egne siden jeg likvel har masse perler liggende. Nå må jeg bare få tid til å bruke dem.

Bursdagsgaven fra Karen var denne sjarmerende boka av Cecilia Samartin. Så nå blir det lesing på sengekanten fremover. Fikk lest litt i påska også, og gleder meg til fortsettelsen.



Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kortlagingskveld hadde vært kjempekoselig:D
Her er det også litt travelt fremover, skal vist levere bacheloroppgave neste torsdag *panikk*.
Men det roer seg heldigvis snart:)

Unknown sa...

Å kjære meg!!! Her var det mye inspirasjon å finne:) Du vet virkelig hva du holder på med! Legger deg på favoritter, jeg:)

Ha en flott helg! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...