tirsdag 6. april 2010

Utstyrsfreak...

Ja, i alle fall følte jeg meg som det da jeg i ren og skjær frustrasjon (og en god dose impuls) bestilte denne maskina hos Papirloftet.



Bakgrunnen for min frustrasjon skyldtes at jeg hadde kjøpt en nydelig swirl fra Boss Kut hos Hobbykroken, og gledet meg sånn til å bruke den. Men Wizard'en ville ikke ta den. Det samme opplevde jeg med alfabetene til QuicKutz som jeg fikk prøve på Trondheimstreffet.

Her er dies'en jeg så gjerne skulle fått brukt.



Den nye maskina har noen rosa innslag som så mange liker. Jeg for min del skulle gjerne hatt den helsvarte som Stampin' Up selger. Men siden de ikke selger til Norge får jeg klare meg med denne. Den er jo veldig femi' da :)



Her er maskina med platene og Multipurpose platformen.



Og her er beviset på at maskina funket perfekt. En søt liten swirl fra Boss Kut.



Har allerede brukt denne swirlen på kort, og det må jeg jo også for å rettferdiggjøre kjøpet...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...