tirsdag 4. mai 2010

Bursdagsmappekort til Karen

Dette kortet lagde jeg i bursdagsgave til Karen. Grunnen til at kortet er litt smalere enn vanlig er at det er laget med litt bred rygg for å få plass til en liten mappe på innsiden.



Tag'en som ligger blant blomstene er stanset ut med en av de nye Spellbinders diesene jeg kjøpte hos Unik Hobby på Scraporama messen. Denne heter Tags Trio. Tråden er brun scrappers floss.



Pyntet med masse blomster. Fikk brukt en del av de nye rosene mine som jeg har kjøpt hos Wild Orhids Craft, til en brøkdel av prisen man betaler i Norge. Og portoen til 40 kroner er jo lavere enn den man betaler her hjemme. Eneste ulempen er at man må vente noen dager ekstra fordi de sendes fra England.



Og jeg er superfornøyd med de nye datostemplene som jeg kjøpte hos Steffens i Oslo. Stemplene er fra Norsk Stempelblad, og jeg har stemplet det på Bazzill craft kartong.

Blomstene har fått litt Stickles glitterlim på seg, og jeg har festet en liten nøkken på den ene stilken. Noen av stilkene er snurret rundt en liten strikkepinne.



Motivet er fra Whipper Snapper, og fargelagt med Promarker tusjer. Jeg kommer nok til å holde meg mest til akvarellfargene, men det er morro å bruke tusjene på dette motivet.



Kortet er laget etter egenkomponert mal, der målet var å få stappet alle smågavene inn i kortet. Smågavene var signaturstempel laget i Photoshop (som jeg printet og stanset ut, samt brente på CD), hjemmeheklede blomster (som blomsten på dåpskortet i forrige innlegg), noen stempeltrykk med vaskelappen "100% elsket" og et Gorjuss Girls stempel.



Har stemplet CD'en med et gratulasjonsstempel og Staz On ink.



Sommerfuglen er fra Shorty 'n Friends. Fargelagt med Promarker tusjer.



Baksiden er veldig enkelt, med mitt persolige stempel.



Takk for at du kikker innom!

2 kommentarer:

Kari sa...

Så enkelt, stilrent og lekkert! Bestille roser fra utlandet er trygt og enkelt altså... Noterer meg den produsenten bak øret til jeg skal supplere litt jeg. :D

Ha en flott dag!
Kari

Karen O sa...

Kortet står til utstilling på peishylla mi:) Og det er enda finere i virkeligheten!! Skal snart få lagt det ut i bloggen min også! Døgnet har bare litt for få timer...
Tusen tusen takk, du er bare verdens beste:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...