torsdag 22. juli 2010

Bokmerke

Ferien er på hell, og jeg må bare konstatere at det har blitt lite tid til hobby. Så da blogger jeg heller gamle prosjekter som ikke har blitt blogget tidligere. Dette bokmerket lagde jeg da jeg var lei av å bruke gamle flybilletter og kvitteringer som bokmerke...


Det søte motivet er fra hÄnglar & stÄnglar. Jeg har stemplet med Staz On Timber Brown og malt med akvarellfarger fra Winsor & Newton. I halsen har jeg satt på en lyseblå halvperle fra KaiserCraft.


Arket bak motivet har jeg laget ved å trykke opp et tekststempel fra Prima med Archival Ink i fargen Coffee på 180 g akvarellpapir. Kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain.


Bokmerket er satt inn i en plastlomme for bokmerker, og fått litt blondepynt i toppen. Sommerfuglen er Karen Marie Clip fra Panduro.


Og nå må jeg bare finne en ny bok å lese :).

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...