søndag 2. januar 2011

Julekort 2010

Tidlig i desember fikk Jonathan ny Marius-genser og tilhørende lue fra mormor. Kristoffer har en liknende kjøpt genser som han har fått fra farmor, så jeg "bestilte" likedan lue til han også. Og så snart alt var klart var det tid for å ta bilder til årets julekort. Jeg synes lyset innendørs er så dårlig, så jeg kledde på guttene og tok de med utenfor for å ta årets julebilder.



Det er alltid like vanskelig å få guttene til å smile naturlig på bildene, men jeg har funnet et løsning som fungerer ganske bra. Hvis jeg setter kameraet på Sports-funksjonen og knipser i vei synes guttene det er så morro at kameraet tar bilder kontinuerlig at smilene kommer likevel. Og i år fikk jeg noen artige bilder i tillegg. For gutter er gutter, og etter litt seriøs posering begynte de å leke litt med hverandre. Og sammen med litt "tvangskosing" så fikk et par av bildene plass på årets julekort. Og løva til Jonathan måtte selvfølgelig få være med.

Jeg pleier normalt å scrappe digitale julekort, og hadde tenkt å gjøre det i år også. Men så ble jeg så fornøyd med bildene at jeg syntes de måtte få komme til sin rett. Og er det ikke sånn at less is more?

1 kommentar:

Femice sa...

Jeg syntes det er et flott kort :)

Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...