torsdag 10. februar 2011

Bursdagskort til ei nabojente

Dette kortet har ligget nesten ferdig i alle fall i et halv år. Det eneste som manglet var å male motivet. Men jeg har ikke helt hatt piffen, så det har ikke blitt gjort før jeg plutselig trengte det. Så da jeg måtte fikk jeg malt det ferdig, samt gjort det litt mer personlig ved å sette på navn og alder i tillegg.


Motivet er fra Whiff of Joy, og er et av de stemplene jeg solgte tidligere. Dette er vel det siste trykket jeg har, og det er jeg egentlig glad for, for jeg er ikke så glad i den lille pip-pipen. Jo da, jeg er det, men skulle ønske den ikke trengte å være gul... Men jeg kan ikke male den blå heller da... Og som dere ser har jeg gått crazy bananas med glitteret.


8-tallet er litt stort, og skulle ideelt sett vært plassert litt lenger opp. Men jaggu skal jeg si at limet sitter godt, så da ble det slik.


Swirlen er et stempel fra Inkadinkado som er stemplet på litt restepapir, og deretter klippet ut. Dette kortet er forresten også et restepapirkort.

2 kommentarer:

Kari sa...

Jeg synes det var et nydelig kort jeg. 8 tallet var fint plassert og så kjekt å få noe så fint ut av restepapir da!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Grethebella sa...

Skikkelig flott kort.
Så nydelig fargelagt stempel.
Heldig er hun som får dette kortet.
Klem Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...