lørdag 9. april 2011

Dilla på Promarkere

Jeg har fått dilla på å fargelegge med Promarkere. Det er i alle fall et artig alternativ til akvarellmaling, selv om det er litt drøyt å kalle det dilla siden papirhobbyen ikke akkurat er prioritert for tida. Vel, disse enkle tags'ene lagde jeg som alternativ til vanlige kort da jeg innså at jeg skulle lage 6 stykker, og at tiden som vanlig var knapp.

De søte musene skulle til de to minste jentene, mens de fire største fikk denne søte jenta fra hÄnglar & stÄnglar.

Alle tags'ene samlet. Maljene er fra Stampin' Up, og er festet med Crop-a-dile Big Bite.

Tags'ene ble knyttet fast på gavene, og jeg synes det var et greit alternativ til vanlige kort.

Jeg har brukt følgende farger:

Mus med blomster:
Kropp: Satin, Tan, Cinnamon og Burnt Sienna
Kinn: Pale Pink
Nese: Warm Grey 1, 2 og 4
Blomster: Almond, Pale Pink og Baby Pink
Skygge rundt: Cool Grey 1

Jente på notatlapp:
Hud: Ivory og Blush
Kinn: Dusky Pink
Hår: Tan, Burnt Sienna og Umber
Genser og sokker: Putty og Dusky Rose
Bukse: Blue Pearl, Cornflower og China Blue
Sløyfer: Pastel Beige og Khaki
Hatt og sko: Warm Grey 1, 2, 4 og 5.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...