tirsdag 21. februar 2012

Avskjedskort til en god kollega

I morgen slutter desverre en god kollega av meg, og jeg lagde dette kortet til henne fra oss på avdelingen.


Motivet er fra Magnolia, og jeg har malt det med Distress Ink refillere. Jeg har malt med veldig tynn pensel, og det tar derfor veldig lang tid å male det. Jeg trenger mye mer trening på å få skyggene bra, men er det ikke så at øvelse gjør mester?


I hjørnet har jeg limt på metallpynt fra Korthobby.


Flaskene er fra Tim Holtz, og de er kjøpt hos Bikuben. De små rosene har jeg kjøpt hos Wild Orchid Crafts. Det søte metallhjertet er fra Hjerteboden.


Mønsterpapiret er fra Magnolia. Blonden er mellomverk fra Stoff & Stil. Bak flaskene har jeg limt på en hvit fjær. 


Perlepynten har jeg laget selv for lenge siden, og har bare glemt å bruke den. Den hvite blomsten har fått en dusj med Glimmer Mist i fargen Pearl. Det samme har kakeservietten.


Den søte swirlen er en die fra Magnolia.
 

På pelskanten har jeg hatt på Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace. Den er ikke så glitrete som de andre fargene, men fin å bruke til pelskanter eller til snøeffekter.


Innsiden før vi skrev en hilsen og signerte. 


Rundt kantene har jeg sydd med symaskin.

Takk for at du titter innom bloggen min. Håper du liker forandringen her inne :)

4 kommentarer:

Elin sa...

Åh... dette var nydelig! Fargeleggingen din er jo kjempefin, skyggene er der de! :)
Nydelige detaljer og farger. Et kort helt etter min smak!

Dorte sa...

Nydelig kort med rigtig mange flotte detaljer. Din farvelægning er helt super.
klem fra Dorte

Bente Årstad sa...

Dette var bare så flott og sååå mange kjekke detaljer du hadde fått med. Tenker din kollega blir kjempeglad for dette:)
klem bente:)

Kirsten Aune sa...

Åååå - så fantastisk vakkert, Veronica!! Bare så utrolig flott!!
Tenker kollegaen din blir utrolig glad for dette kunstverket.

Ha en riktig god helg.
Klem fra Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...