tirsdag 6. mars 2012

Tags til julegaver

Disse tags'ene laget jeg til tantene og onklene mine til jul i fjor. Sammen med en liten flaske fra polet så ble det julegaven fra oss.


Det søte motivet er fra Magnolia, og jeg synes dette stempelet er så søtt. Også er det ikke noe typisk julestempel, så det kan godt brukes som motiv på vinterkort også. Det første motivet er fargelagt med Distress Ink refillere.


Jeg har brukt Snow Marker for å få til den opphøyede effekten på pelskantene. Snow Marker er en penn som du tegner med, og når du tilfører varme blir den helt hvit og popper opp og ser ut som snø.


Den røde klokken bak tag'en er en die fra Tim Holtz. Tag'en som motivet er stemplet på er en die fra Stampin' Up. Jeg har brukt Big Shot fra Sizzix til å stanse ut diesene mine. 


Her er tag'en ferdig festet på gaveposen. De hvite snøprikkene rundt motivet har jeg hatt på med Liquid Pearls i fargen White Opal.
 

De siste to motivene er fargelagt med Promarkertusjer. De gir en mye kraftigere farge. Tekststempelet er fra Stempelglede. De brede eyeletsene er fra Stampin' Up.


For å myke opp den kraftige fargen har jeg tegnet på hvite prikker med en hvit penn på sokkene, foret i lua og på hårsløyfene. I tillegg har jeg tegnet på noen hvite streker for å få frem litt lys på klærne hennes.


Hullkanten langs kanten på tag'en kommer automatisk når du stanser den ut. Diesen heter Top Note, og er en Bigx die fra Stampin' Up. Stampin' Up sender ikke varer til Norge, men det går an å bestille varer derfra ved å lage seg en konto hos Jet Carrier.

3 kommentarer:

Elen sa...

Så søte:-D

Anne sa...

Sååå flotte gavetags. :) Nydelig malt.

Klem, Anne.

Bente Årstad sa...

Nydelig gavetags du hadde faargelagt her:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...