lørdag 7. juli 2012

Takkekort fra dåpen til Nina Victoria

Jeg holder på med opprydding på PC'en, og da finner jeg stadig saker som jeg ikke har blogget. Blant annet disse takkekortene som jeg lagde etter dåpen til Nina Victoria. De er holdt i samme stil som invitasjonene.


Den søte bamsen er et stempel fra Stampin' Up. Jeg har fargelagt med Promarkertusjer. Midt i sløyfra har den fått en liten diamant :). 


Sett fra en annen vinkel. Metallpynten var forskjellig fra kort til kort.


Inni kortene hadde jeg bilde av Nina Victoria, og en liten hilsen. Som dere ser har ikke alle kortene samme åpning. Det er fordi jeg fikk tre kort fra en kartong, og at jeg ikke synes det gjorde noe om de var forskjellige.


Sånn, da har jeg blogget de også. Nesten et år etter dåpen...

1 kommentar:

My Hyde Away sa...

Så søte de var :) Veldig hyggelig å få se dem, selv om det er et år siden du lagde dem. Fantastisk blogg du har - stor inspirasjon :) Hilsen Kirsten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...