torsdag 16. august 2012

Bryllupskort med laks og fotball

Dette kortet lagde jeg på bestilling for verdens beste frisør, Lena. Oppgaven var å lage bryllupskort, og jeg stod fritt til å velge motiv og farger. Men jeg kunne gjerne ta med en laks og fotball på kortet, om jeg fikk det til. Og utrolig nok hadde jeg metallpynt av begge deler liggende.


Motivet er som vanlig fra Magnolia. Liker dette motivet godt, for det er så nøytralt. Har fargelagt med Distress Ink reinkere. Kantene er sydd med symaskin, og stemplene langs kanten er fra Stempelglede og Kort & Godt (poststempelet). Teksten er også fra Stempelglede.


Den berømmelige metallpyntet har jeg hengt fast i hjertetag'en, som jeg har stanset ut med Big Shot'en min.


På tag'en har jeg skrevet navnet til brudeparet, samt bryllupsdatoen. Båndet har jeg kjøpt hos Bikuben, og jeg har svertet det med litt Distress Ink i fargen Weathered Wood, sprayet det med vann, krøllet det og latt det tørke. Så det skal være skrukkete...


I tillegg til fotball og laks tenkte jeg at brudeparet sikkert også liker film (hvem gjør ikke det), så da passet det godt å ha på en liten filmremse fra Tim Holtz også :)



På blomstene har jeg hatt på litt Crackle Accent, og på dette bildet vises det godt hvilket effekt det gir.


Valgte å ikke male rundt motivet denne gang. Det hadde jeg nemlig ikke tid til, og alt tar jo tid...

1 kommentar:

Irene sa...

Så lekre bryllupskort du lager!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...