fredag 4. januar 2013

Superenkle godteposer

Enklere enn dette blir det vel neppe (med mindre du velger å bare gi en pose rett fra butikken da... ).


Selve plastposen er kjøpt på Søstrene Grene for en slikk og ingenting. De var litt lange, så etter å ha fylt de med After Eight brettet jeg ned toppen av posen, og stiftet den sammen med et par stifter.


Deretter har jeg stanset ut toppen med en die fra Stampin' Up som heter Bigz Top Note. Har du ikke denne kan du godt bare skjære til et stykke kartong med et skjærebrett, og brette dette dobbelt. Toppen er festet til kanten på posen med to små stifter.


Da gjenstår det bare å pynte, og jeg så mitt snitt til å få brukt noen gamle blomster jeg hadde liggende. På baksiden har jeg satt på en til/fra-lapp.

Enkelt, ikke sant? Ønsker alle en fin helg! Her er det juletrefest som står for døren, og så er det vel på tide å pakke ned julepynten for denne gang. Alltid koselig å pynte til jul, og alltid like godt når den pakkes bort igjen :).

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...