onsdag 20. mars 2013

Matchende kort og Post-it® holder

Dette kortet lagde jeg til svigermors bursdag. Jeg hadde ikke så mye tid til rådighet, og valgte derfor en av mønsterarkene til Pion Design, for disse er det så mye mønster på i seg selv, så de trenger ikke så mye pynt.


Motivet er et gammel Magnolia-stempel som jeg har solgt, og som har ligget havferdig i flere år... Det er egentlig et julemotiv, men siden hjertet og kjolen var det eneste som ikke var ferdigmalt fant jeg ut at jeg kunne male de lyserosa for å få de til å passe med fargene på arket.


På hjertet har jeg hatt på Crackle Accents som krakelerer når det tørker. På kjolen har jeg tatt på litt Stickles glitterlim i fargen Platinum.


Sammen med blomstene har jeg knytt en liten sløyfe i olivenfarget organza for å ta igjen det grønne fra papiret.


I tillegg til kortet lagde jeg en liten Post-it® holder. Disse er så kjappe og enkle å lage hvis man har en Bind-it all maskin tilgjengelig.

 
Jeg har brukt det samme mønsterarket til denne, men av den varianten som har fire små ark på et større. Og båndet er det samme som jeg har brukt på kortet.


Sett forfra. 


Jeg liker å gjøre ting personlige ved å sette på navnet til mottakeren.


Så sant, så sant...


Ennå flere kloke ord. Disse står på innsiden av holderen.


Takk for at du titter innom! Legg gjerne igjen et spor etter deg, så blir jeg glad :).

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...