torsdag 4. april 2013

Bursdagskort fra siste miniscrappetreff ♥

Det er så utrolig koselig å sitte å lage kort sammen med andre, og dette bursdagkortet lagde jeg da vi hadde et miniscrappetreff for en liten stund siden.


Motivet er et gammelt hÄnglar & stÄnglar stempel, men jeg liker det veldig godt, for det er både anvendlig og litt mindre enn de andre motivstemplene.Jeg har fargelagt med Distress Ink reinkers og pensel nr. 0. Har fått masse inspirasjon fra videoene til Camilla, som er fantastisk til å fargelegge. Jeg har mye å gå på ennå, og skulle så gjerne vært på en av kursene hennes. Men jeg bor litt for langt unna...


Rundt motivet har jeg stemplet poststempel fra Kort & Godt, og tekststempel fra Magnolia med Archival Ink i fargen Coffee.


Pyntespiralen, snurreblomstene og de blå, krøllete blomstene har jeg kjøpt hos Hjerteboden. Den hvite snurreblomsten har fått en liten halvperle i midten, og bak blomstene skimtes tag'en som hører til kortet.


Gratulerer-teksten kommer fra Kort & Godt, og sjokoladeteksten er fra Magnolia. Bak tag'en skimter du små bokstaver fra Adorn 'It. Det er initialene til hun som har fått kortet.


De store brads'ene (splittbinders) er fra Stampin' Up. De begynner å bli gamle, så limet er ikke lenger så godt som det var. Så de må visst brukes før de blir ubrukelige... 


Det var det jeg hadde for i kveld. Men jeg har i alle fall seks kort til som venter på å bli blogget. Jeg må bare få gitt de bort først :).

3 kommentarer:

Dorte sa...

Hvor er det bare smukt, jeg elsker de blå farver, og hÂngler motivet er jo bedårende.
klem Dorte

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert ♥

Veronique

Bente Årstad sa...

WOW så vakkert, klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...