søndag 14. april 2013

Jeg trenger noen flere timer i døgnet....

Denne uka har bestått av både operasjon (dren) til vesla, og 2-års kontroll på Bredtvet kompetansesenter (Statped sørøst). Så for å bli ferdig med oppgavene mine på jobb satt jeg til klokka 01.30 på mandag, og jeg har egentlig normal arbeidstid... Så da sier det seg selv at bloggen kommer i siste rekke. Denne uka har med andre ord ikke vært noe unntak...

Uansett, dette kortet lagde jeg også på forrige scrappetreff, og siden det skulle gis bort ved påsketider måtte det blir gult.


Motivet er fra Whiff of Joy, og tilhører en serie stempler som jeg solgte for lenge siden. Men jeg prøver å ta unna litt fra mappa med ferdigstemplede motiv. Også tenkte jeg dette motivet med kyllingen kunne passe godt rundt påsketider.


Sommerfuglen er en Marianne Die som jeg lånte av en venninne på treffet. Litt gøy å prøve med noe nytt som man ikke har selv :).


Poststemplene er fra KaiserCraft, og er ett sammenhengende stempel. Har stemplet med Archival Ink Coffee.


Sammen med kortet lagde jeg en vårlig Post-it® holder.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...