torsdag 5. september 2013

Dåpskort til gutt på bestilling

Det er alltid like hyggelig å bli spurt om jeg kan lage kort til en spesiell anledning. Dette kortet skulle til en liten dåpsgutt, og jeg hadde lyst til å bruke dette motivet som jeg stemplet opp på Trøndersaksa for et par år siden. Motivet er fra hÄnglar & stÄnglar, og jeg har fargelagt det med Distress Ink.


Blomstene er fra Kort & Godt, og fra Wild Orchid Crafts. Pyntestråene er noen gamle fra Kort & Godt som jeg har hatt litt vanskelig med å bruke, men jeg synes det ble dekorativt å bøye de sånn over blomstene.

 
Sammen med blomstene har jeg festet en liten glasspynteperle som jeg kjøpte på turen til Bikuben i fjor vår. Har brukt de litt lite, men de er fine å bruke sammen med blomster,

 
Innsiden. Som vanlig mitt favorittdikt til baby.

 
Dette er for øvrig mitt første innlegg fra det nye nettbrettet mitt. Investerte i et Surface RT Windows nettbrett, og er veldig fornøyd hittil. Litt uvant å bruke for en som er vant med PC, men det er vel bare en tilvenningssak. Men det er i alle fall derfor teksten nå blir midtstilt, for det ble litt for mye styr å gjøre den om til venstrejustert. Men bedre å blogge herfra i ledige stunder, enn ikke å blogge i det hele tatt :).


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...