onsdag 11. september 2013

Et vårlig kort tidlig på høsten

Siden jeg ligger så langt etter med blogginga stemmer ikke årstidene helt med kortene jeg legger ut. Dette kortet lagde jeg i vår... Det er laget av restepapir, og er veldig enkelt. Også er det et av de få kortene jeg har laget uten noen bestemt mottaker i tankene. Motivet er "Tilda with Hawaii Flower" fra Magnolia, og er fargelagt med Copic Sketch Markers.


Copic tusjene er nydelige å fargelegge med, og det jeg liker godt med denne lakserøde fargen er at den lyseste fargen er veldig lys. 


Blomster fra Kort & Godt og Wild Orchid Crafts.


Sett fra en annen vinkel.


Da kortet var ferdig ville mamma gjerne kjøpe det for å gi det bort, så da satte jeg på navn og alder til mottager. Bokstavene ble litt vel røde, men det var de jeg hadde som passet best inn.


Det merkes at høsten har kommet, selv om vi har hatt noen fantastisk fine dager i september. Og med høsten kommer innekos og mere tid til hobbyen. Så jeg liker i grunnen høsten veldig godt. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

1 kommentar:

Henrikke sa...

Nydelig kort, med så lekre farger sammen. Kjekt å se litt eldre Magnolia-figurer i bruk, de er så fine!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...