mandag 23. september 2013

Friske farger og klønete stempling...

 Dette kortet er et ordentlig guttekort til en 1-åring! Nok en gang har jeg fargelagt med Copics. Har lagt min elsk på disse tusjene, og det er så utrolig morro å fargelegge med dem :). Her har jeg brukt litt spreke farger, og kortet er relativt enkelt, for det måtte som vanlig gå litt fort...


Også har jeg som dere ser klønet skikkelig med stemplingen etterpå... Presterte å miste klossen med stempel over motivet, så den stakkars gutten har fått noen stygge merker på seg. Men jeg hadde ikke tid til å lage noe nytt, så det fikk bare bli sånn. Hjemmelaget skal jo ikke være perfekt. Hehe :)


Stjernene har jeg stanset ut med to stjernepuncher fra Stampin' Up. For å lage den blå stjerna med hull i midten stanser jeg først ut den lille stjerna, og deretter den store rundt den lille.


Er han ikke herlig? Synes dette motivet er så morsomt, for disse smårollingene er virkelig sånn at de vil prøve litt selv. Har selv ei lita frøken på snart 2,5 år, og omkvedet her om dagen er "Nei, min". Dvs. gjøre selv... Sukk. Noen ganger kan det være en prøvelse å ta et steg tilbake og la henne gjøre ting selv. Men alt i alt bruker vi mindre tid på det enn om jeg trumfer gjennom med mitt, for det ender bare i en langvarig kamp. Det kan nemlig være fryktelig mye vilje i en liten kropp...


Jeg har brukt følgende farger (Copics):
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: R93
  Bukse: B97 - B95 - B93 - B91
Skjorte: BG15 - BG13 - BG11
Skygge rundt motivet: N0

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...