onsdag 15. januar 2014

Avslutning for en god kollega og venn ♥

Mens jeg var ute i min siste fødselspermisjon begynte det flere nye damer på jobben min. En en av dem var Karin! Ei frisk jente som jeg likte fra første stund! Også viste det jo seg at Karin har samme interesse for kortlaging som det jeg har. Heldigvis, for da har vi mange gode grunner til å møtes for å dyrke hobbyen vår (som nok blir sett litt rart på i ingeniørland). Karin er riktignok landskapsarkitekt, men når man jobber så nært ingeniører er det jo ikke til å unngå å bli preget...

Men, nok om det. Det var jo kortet jeg skulle vise frem her. Dette lagde jeg til henne da hun sluttet hos oss i høst. Som en hilsen fra alle på avdelingen.


Motivet er fra Saturated Canary, og jeg har fargelagt det med Copic Sketch Markers. Og dette motivet passer så godt til Karin. Se så kul, relaxed og avslappet hun ser ut da!


Går jo litt amok med kameraet noen ganger, men det er jo blitt så enkelt med digitalkamera. Bare å ta bilde, også velger man de beste etterpå. Men så var det dette med å velge da...


Mye utenomsnakk her nå... For å komme inn på rett spor igjen så kan jeg jo nevne av både trærne og gjerdet er dies fra Magnolia. Jeg har stanset ut på hvitt ark som jeg har fargelagt i de samme grønnfargene som på motivet. Prøvde litt forskjellig, men fant ut at det ble roligere.


Har buet gjerde litt for å gi det litt liv.


Karin har forresten en flott blogg selv, så ta en titt innom og se de fine kortene hun lager!


Takk for at du titter innom bloggen min!

1 kommentar:

Unknown sa...

Fiiine kortet mitt! :) Du er så flink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...