tirsdag 14. januar 2014

Bordkort til konfirmasjon

Er vel på tide å legge ut bilde av disse bordkortene som jeg lagde til en konfirmasjon i fjor vår også.... Kan jo være noen som leter etter inspirasjon til bordkort nå i disse dager, for det er jo ikke så lenge til neste runde med konfirmasjoner.


Disse kortene er i alle fall meget enkle å lage. Fra et ark på 12x12 inch får jeg basen til 9 bordkort. Jeg deler arket i ni like store deler (hver del er da 4x4 inch), også bretter det deretter i to.


Her har jeg skjært til kartong og mønsterark med et skjærebrett, også har jeg skrevet navnene med en klassisk, tynn filtpenn. Der hvor bokstavene er litt tykke har jeg rett og slett bare tegnet omrisset og fargelagt inni. Det er med andre ord bare juks og fanteri :).


Panelet med navnet på har jeg festet med 3D-puter for å få en opphøyet effekt. Til slutt pyntet jeg med en halvperle, og en rose hvor jeg surret stiken rundt en strikkepinne.


Lagde noen blanke i tilfelle det skulle bli behov for det.


Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på! Ha en fortsatt fin uke!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...