torsdag 20. februar 2014

Bursdagskort i adventstida

Hva er vel mer lilla enn adventstiden? En av mine tanter har bursdag bare to dager før jul, og dette motivet fargela jeg for et år siden for å lage et bokmerke til henne. Men siden jeg har to tanter som har bursdag rett før jul innså jeg at jeg aldri kom til å rekke å fargelegge to motiv. Så da fikk de enkle bokmerker uten motiv i stedet, og jeg hadde dette motivet til gode.

  
Motivet er fra Tickled Pink, og jeg synes hun er så tøff. Også er det så morsomt at du kan legge litt farge på øyelokkene hennes også. Bak motivet har jeg litt hvit bølgepapp som er sprayet med Gimmer Mist, og som har fått litt glassglitter i kantene.

 

Datolappen er et gammelt stempel som jeg ikke har brukt på en stund. Har bøyd det til for å skape litt liv på kortet.


Blomster fra Kort & Godt og Wild Orchid Crafts. 


Hjørneblingen har jeg hatt en stund, men har aldri funnet det rette kortet å bruke de på. Prøvde de på dette kortet, og fant også denne gangen ut at jeg ikke ville ha de med. Men denne gang prøvde jeg å legge de på, og gjett hva.... Det limet der sitter! Det var klin umulig å få de av, så da måtte de bare få bli...


Det var det jeg hadde for i kveld. God natt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...