søndag 16. februar 2014

Fyrstikkeske i gyldne toner ♥

Også denne fyrstikkesken ble gitt bort i julegave i 2013. Det jeg liker med denne er fargene. Helt meg!


Både motiv og tekst er fra Magnolia. Digger denne teksten. Den er så dekorativ. Har klipt den ut med saks og bøyd den til med et falseben (bonefolder).


Nydelige blomster fra Wild Orchid Crafts. Den hvite liljen har blitt min nye favorittblomst, og jeg bruker den på omtrent alle kort jeg lager. Blonden er fra Stoff & Stil.


Sett fra siden. Til å åpne "skuffen" har jeg festet en Hitch Fastener fra Tim Holtz.


Pelskanten og dusken på lua har fått litt snø på seg. Bruker en penn som heter Snow Marker som puffer opp når du tilfører varme med en varmepistol.

 
Sammen med fyrstikkeska ga jeg bort servietter og lys. Pyntet lysene litt, og hadde på litt blonde og en liten gullbjelle. Deretter pakket jeg det hele inn i cellofan. Hadde egentlig ikke lyst til å ha på gavepapir, men for å holde på hemmeligheten helt til julaften gjorde jeg det likevel.


Nærbilde av den cellofanpakkede gaven.


Motivet ble fargelagt med Copics, og jeg brukte disse fargene:
Hud: E21 - E51 - E50 - E93
Hår: E39 - E37 - E35 - E33 - E31 - E42
Sko/lue: E87 - E84 - E81
Bukse/jakke: E55 - E53 - E51 - E50 - W3 - W00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...