onsdag 12. februar 2014

Kort til min jaktglade mann ♥

Mannen i huset er veldig glad i både jakt og turer i skog og mark, så fjorårets bursdagskort ble laget med det i tankene. Han er ikke så opptatt av kort derimot, så jeg la ikke all verdens arbeid ned i dette. Men jeg slet litt med å lage det, for fargene ble litt for mørke. Men men...


Motivet er fra Magnolia, og jeg har fargelagt med Copics. Tekststempelet er fra Kort & Godt. Også ser dere vel at han er på rypejakt, og at de to små fuglene er kliss lik et par ryper? Hehe. Lenge leve kreativiteten!


Er hjemme med en febersyk jente i dag, og hun ville gjerne skrive en liten hilsen til pappa'n sin:
"tyuipnpppøøøøøøøøøøøøøøøp+øppppppppppppnm         ø"

Som jeg skulle sagt det selv. Ha en fortsatt fin uke!

1 kommentar:

Dorte sa...

Flot fødselsdagskort, det tipper jeg at han blev glad for,
klem Dorte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...