søndag 16. februar 2014

Nok en julegave i 2013

Når jeg nå er så godt i gang med å oppdatere bloggen kan jeg jo like godt legge ut bilder av siste julegaven som jeg lagde i fjor. Også dette motivet er fra Magnolia, og helt i min ånd når det gjelder farger og pynt.


Dette motivet fikk jeg i bursdagsgave av en god venninne, og det er bare så superskjønt! Hun er så nydelig der hun står og hviler med hendene på magen og søte musefletter i håret.


Tekststempelet på siden er fra Kort & Godt.


Baksiden. Dette stempelet er ikke mitt, men tilhører en scrappevenninne. Skulle gjerne hatt et slikt selv, men dette er gammelt og jeg vet ikke en gang hvilken produsent det kommer fra.


Fyrstikkeska pakket inn sammen med lys, servietter og en dekorert toffefee-eske i en stor cellofanpose fra Søstrene Grene.


Nærbilde før jeg pakket inn gaven.


Nok et bilde. Tar alt for mange, og er alt for dårlig til å plukke ut bare noen....


Og her er den dekorerte toffefee-eska.


Siden "best før" datoen forsvinner når jeg pakker inn eska med papir så har jeg satt på en lapp på siden for å vise hvor lang tid mottaker har på seg for å spise opp innholdet. Slike ting pleier jo normalt ikke være noe problem, men man vet jo aldri... Hehe. Disse eskene er forresten superenkle å dekorere. Også går det jo ganske fort når jeg ikke pynter med motiv som skal fargelegges.


 Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en kommentar, så blir jeg ekstra glad :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig fin gave! Ble inspirert til å lage en slik selv:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...