lørdag 1. mars 2014

Bursdagskort i brunt og turkis til en god venninne

Dette motivet fra Tickled Pink er så herlig sjarmerende. Lånte dette av mamma, og fargela det med mine Copics tusjer. Og jeg liker så godt den akvafargen i blå/grønn. Fargene jeg har brukt står nederst i innlegget.

Nøkkelen er fra Prima.


Tekststempel fra Kort & Godt. Bladene har jeg stanset ut med min fantastiske Big Shot maskin. De er dies fra Marianne Design.


Nærbilde av motivet. For å bryte opp og duse ned fargene litt har jeg hatt på litt hvite prikker med en hvit penn fra Panduro. Swirlene rundt motivet er en gammel slager fra Inkadinkado.


Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: E93
Brunt: E37 - E35 - E33 - E31 - E30
Akvafarge blå/grønn: BG75 - BG72 - BG71 (hjemmelaget) - BG70
Blå: B97 - B95 - B93 - B91

Ha en fortsatt fin helg!

1 kommentar:

Dorte sa...

Hvor er dit kort bare smukt, nydelige farver,
klem Dorte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...