torsdag 10. juli 2014

GDT Ett Trykk: Bryllupskort til utgave 03/2014

Sommeren er en fin tid for feiring, og veldig mange gifter seg på denne herlig årstiden. Og mitt bidrag til juniutgaven av Ett Trykk var nettopp bryllupskort. Og til en forandring bestemte jeg meg for å lage et litt fargerikt kort. Så da passet dette motivet fra Wee Stamps ("Love Me Do") perfekt, for her er det mange blomster å fargelegge.


Kortet er laget som et staffelikort, og selve basen er 6x6 inch (dvs. vanlig størrelse). Fronten er derimot 7x6 inch, av den enkle grunn av at dette motivet er litt stort, og jeg hadde lyst til å gi det litt plass på sidene.


Gjerdet er en Doohickey die fra Magnolia. Den heter Lovely Fence, og er egentlig ganske lang. Her har jeg klipt til to biter som jeg pynter med på hver side av motivet.


Swirlen bak blomstene er også en die fra Magnolia. Den heter Heart Swirl, og er veldig dekorativ. Du får den hos Kreativ Scrapping.


Hjerteflaggene er fra La-la-land, og heter Heart Banner Die. Den får du også hos Kreativ Scrapping. Nøkkelen er av tre, og kommer fra Prima.


Blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Låsen er også fra Prima. Både den og nøkkelen er malt med Gesso, og deretter svertet med Distress Ink i fargen Walnut Stain.


Et lite nærbilde for å vise mer av fargene i motivet.


Jeg har fargelagt med Copics, og har brukt disse fargene:

Hud: E11 - 00 - 000 - 0000
Kinn: E93
Hår: E44 - 43 - 42 - 41 - 40
Kjole: B0000 - 0
Dress: N6 - 4 - 2 - 0
Vest / Sko: W7 - 5 - 3 - 1 - 0
Rosa bomster: R89 - 85 - 83 - 81 - V000
Gule blomster: Y38 - 35 - 32 - YR21 - 20 - Y00
Lilla blomster: V99 - 95 - 93 - 91 - 000 - B93 - 91 - 0000
Blad / Slips: BG96 - 93 - 90
Skygge: W0

Da skal jeg ut i sommervarmen. Mot normalt så har sommervarmen kommet for fullt samtidig som vi tok ferie, og hva er vel da bedre enn å tilbringe tiden hjemme? 
Fortsatt god sommer alle sammen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...