onsdag 22. oktober 2014

Copickurs på Trøndersaksa 2014

For første gang har jeg vært med på kurs på Trøndersaksa. To kurs, faktisk! Begge kursene jeg deltok på var det Elizabeth Elton som holdt, og først ute var et kurs med fargelegging med Copics. Nå har jeg fargelagt noen år allerede, men fant ut at det ville være gøy å delta på et kurs likevel.

Slik ble mitt kort.


Det nydelige motivet fra Saturated Canary har jeg siklet på lenge, men klart å la være å kjøpe. Helt til nå... For med disse fargene innså jeg at jeg hadde lyst til å ha dette i samlingen også :).


Motivet er fargelagt med Copics. 


To av blomstene er fargelagt med de samme tusjene som kjolen, for alle tre blomstene er egentlig hvite.


 Jeg har brukt disse fargene:

Hud: E13 - E11 - E00 - E000
Kinn: R20
Hår: E44 - E43 - E42 - E41
Kjole: W7 - BV25 - BV23 - BV20
Vinger: W7 - W3 - W00
Bakgrunn: W1 - W00 - BV20

Tusen takk til Elizabeth for et utrolig artig kurs!

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Veldig morsomt både å treffe deg og å ha deg med på kurs! Du er en så herlig og positiv dame! Ikke at du trengte kurs, du er jo helt rå på fargelegging, men morsomt å utveksle litt å få inspirasjon. Det fikk jeg av deg også! Klem, Elizabeth 12

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...