torsdag 23. oktober 2014

Vintage brettekort på Trøndersaksa

Det andre kurset jeg deltok på på Trøndersaksa var vintage brettekortkurs med Elizabeth Elton. Kjempegøy! Og morro å prøve seg litt på en sjanger som jeg vanligvis ikke bruker. Også fant jeg et nytt favorittverktøy - rissehjulet! Slik ble mitt kort.


Her har jeg krøllet, svertet, malt og klæsjet mer enn jeg pleier. For jeg liker ikke å bli skitten på fingrene.... (fisefin).... Men dette var utrolig gøy! 


Den herlige lampa er stanset ut med en die fra La-La-Land, og den måtte jeg bare kjøpe med. På disse bildene kan dere også skimte hullene som ble laget med rissehjulet. Ser ut som om jeg har sydd uten tråd :).


Kortet etter at tagen er tatt ut. Kortet kan åpnes opp også, men det har jeg ikke bilde av.


Nok en stor takk til Elizabeth for et fantastisk kurs!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...