tirsdag 18. november 2014

Gjestedesigner hos Copic Marker Norge - Rød Jul

Denne måneden er jeg gjestedesigner hos Copic Marker Norge, og månedens utfordring er Rød Jul. Kriteriet for å delta er at du må fargelegge med Copics. Mer info finner du på bloggen til Copic Marker Norge.

Jeg har laget dette kortet som inspirasjon til utfordringen. Motivet er fra Saturated Canary.


De lekre snøkrystallene er fra Dutch doobadoo, og fås hos Kreativ Scrapping. Der får du også kjøpt det lekre pom-pom-båndet. Det pynter opp og passer godt til julekort siden de store pom-pom'ene minner litt om snøballer :).


Rosetten er laget med en dies fra Tim Holtz. Teksten er et stempel fra Norsk Stempelblad


Nærbilde av motivet. Jeg har med vilje gitt henne litt ekstra røde kinn, for hvem får ikke friske roser i kinnene på vinteren? Vingene har fått litt Cracle Accent på seg. I kanten av motivet har jeg stemplet et stempel fra Kort & Godt med Distress Ink Pumice Stone. Har også svertet kantene med denne fargen. Den blir ikke så hard som Walnut Stain, og passet godt til fargene på dette kortet. Også har jeg brukt rissehjulet igjen...


Jeg har fargelagt med disse fargene:

Hud: E13 - E11 - E00 - E000
Kinn: R22 - R20
Lepper: R22 - R20 - R00
Øyne: G99 - YG97 - YG95
Hår/Sekk: E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Rød: T5 - E19 - E07 - E04
Kald brun: E77 - E74 - E71 - E70
Varm grå: W5 - W3 - W1 - W0
Skygge rundt: BG70 - 0

Da ønsker jeg dere alle en fin kveld videre! Takk for at du titter innom bloggen min.

3 kommentarer:

Veronique sa...

Nydelig julekort <3

Klem, Veronique

Dorte sa...

Hvor er det smukt, nydelig farvelægning,
klem Dorte

Elizabeth sa...

Utrolig flott julekort og nydelig fargelagt! Vi er heldige som har deg med på laget hos CMN denne måneden! Kos deg med juleforberedelsene! Klem, Elizabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...