torsdag 13. november 2014

GDT Ett Trykk: Gratulasjonskort til utgave 05/2014

Til oktobernummeret av Ett Trykk skulle jeg lage et kort etter en skisse, og slik ble mitt resultat.


Det herlige motivet er fra Magnolia, og jeg har hatt det lenge. Fuglene er også fra Magnolia.


Dette kortet ble jo nesten litt grotesk... Jente med sprettert som sikter på småfuglene, og fjær som flakser som pynt? Lo litt da jeg pyntet det, for det står litt i kontrast til de sukkersøte fargene. 


Blomster sammen med fjær og litt osteklut.



Motivet er som vanlig fargelagt med mine fantastiske Copics, og jeg har brukt disse fargene: 

Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E57 - E55 - E53 - E51
Grå: W5 - E3 - W1 - W0 - W00
Rosa:R81 - RV000 - RV0000
Grønn: E81 - 0
Skygge: W0

Ha en fortsatt fin dag! Snart er det helg!

1 kommentar:

Dorte sa...

Hvor er det smukt,
klem Dorte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...