fredag 4. september 2015

DT Kreativ Scrapping: Utfordring # 9 - Favoritter

Tema for denne månedenes utfordring hos Kreativ Scrapping er "Favoritter". Så da har jeg laget dette kortet som inspirasjon.
 
 
Motivet er fra Mo Manning, og er et digistempel. Jeg har som vanlig fargelagt med Copics tusjene mine. Rundt kantene har jeg svertet med Distress Ink i fargen Pumice Stone.
 
 
Kortet er laget som et foldekort med en liten overlapp, og kortet lukkes med magneter som er limt fast mellom alle lagene med papir. Da vises de heller ikke når kortet åpnes.
 
 
Hvis du vil se hva jeg har brukt i kanten til å lage sølvprikkene så gå til KS-bloggen. Der finner du link til produktene jeg har brukt til dette.
 
Jeg har brukt disse fargene på motivet:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R22 - R20
Hår: N6 - N4 - N2 - N0
Skjorte: BG90
Sko: W5 - W3 - W1 - W0 - W00
Bukse: BG78 - BG75 - BG72 - BG71 (hjemmelaget) - B91 - B90 (hjemmelaget)
 
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...