søndag 1. november 2015

DT Copic Marker Norge: Utfordring # 71 - Høstfarger

Ny måned, og det betyr at vi på Team 2 poster våre bidrag til månedutfordringen hos Copic Marker Norge. Jeg er ansvarlig for denne utfordringen, og har derfor valgt å finne noen litt mer utradisjonelle høstfarger. Og slik ble mitt kort.
 

Motivet er et digistempel fra My Besties. Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers, og fargeoversikten finner du nederst i innlegget. 
 
 
 
På brillene har jeg hatt på Glossy Accents. Så ser det ut som at det er glass i brillene. Har prøvd å ta et bilde som viser effekten, men det ser veldig mye bedre ut i virkeligheten...
 
 
Sammen med blomstene har jeg pyntet med sikkerhetsnåler som jeg har tredd små glassperler på.
 
 
Nærbilde av det ferdige motivet.
 
 
 
Jeg har fargelagt med disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20
Hår: 110 - N8 - N6 - N4 - N2 - N0
Briller: RV99 - RV95 - RV93 - RV91
Rosa: RV34 - RV32 og BV00 - BV000 over
Grønn: BG72 - BG71 (hjemmelaget) - BG70 og Y11 over
Jakke: BG93 - BG91 (hjemmelaget) - BG90 - 0
Skygge: W0
 
Klem fra Veronica
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...